A szolgáltatás igénybe vételének feltételei

1. megrendeléseket kizárólag írásban (e-mail) fogadunk el. E-mailes rendelést csak regisztrációt követően igazolunk vissza. A megrendelésért minden esetben a regisztrált megrendelő a teljes körű felelős az utas személyétől függetlenül. Amennyiben a megrendelés nem emailen érkezik vagy nem személyesen történik a megrendelés, úgy felelőséget nem tudunk vállalni a foglalásért vagy annak teljesítésért.

A megrendelések a beérkezések sorrendjében kerülnek visszaigazolásra.

2. megrendelést az utazás előtt három napon belül csak szabad kocsi esetén, vagy más megrendeléshez igazodóan tudunk fogadni, így szolgáltató fenntartja a jogot, a megrendelés visszautasítására.

3. megrendelés módosítására az utazás megkezdése előtti harmadik napig van lehetőség, amennyiben az más megrendeléssel nem ütközik. A módosítás költségmentes. Amennyiben a módosítás nem összeegyeztethető más rendeléssel, úgy elfogadni azt nem tudjuk, de költséget sem jelent. 

4. a szolgáltató jogosult a folyamatosan érkező megrendelések függvényében a visszaigazolásban előzetesen megadott kiállási időpontot az aktuális utazás előtti napon 22:00-ig a megrendelő tájékoztatásával (telefon, SMS, e-mail) előrébb tenni, max.1-1,5 órával. 

5. megrendelés lemondására költségmentesen az utazás megkezdése előtti harmadik nap 18:00-ig van lehetőség, azon belül a lemondási díj 5.000,-Ft/fő. 24 órán belül történő lemondás esetén a rendelés értékét teljes mértékben meg kell fizetni. Ugyan ez vonatkozik azon módosításokra is, amelyek az utazás megkezdése előtti három napon belül érkeznek és ütközés miatt nem tudjuk fogadni. Amennyiben az utas három napon belül mondja le a megrendelt szolgáltatást és a meghatározott díjat nem egyenlíti ki, szolgáltató jogosult jogi úton érvényt szerezni követelésének és a szolgáltatás további igénybevételéből a megrendelőt kizárni. 

6. visszaút esetén, amennyiben a külföldi tartózkodás alatt módosul a visszaérkezés időpontja és azt legalább egy nappal korábban jelzi a megrendelő vagy az utas, van lehetőség a költségmentes módosításra, de ez esetben mindenképpen igazodni kell egyéb megrendelésekhez, így előfordulhat, hogy a kért időponttól eltérően tudjuk a szállítást megoldani. Amennyiben a megadott visszaindulási időpont az utasnak nem felel meg és nem kéri a szállítást, úgy a visszaútra vonatkozó díjat a három napos szabály figyelembe vételével térítjük csak vissza. Amennyiben járattörlés miatt az utas nem érkezik meg és a gépkocsi már elindult a reptérre, a viteldíj megilleti a szolgáltatót. Átfoglalásra ilyen esetben költségmentesen már nincs lehetőség. Az átfoglalás költsége az átfoglalt időpont függvényében kerül meghatározásra.

7. megrendeléskor kérjük jelezni, ha a normál csomagmennyiségnél (1 nagyobb bőrönd + 1 kisebb bőrönd/fő felett) több poggyászra kell számítani a szállításkor. Jelzés hiányában előfordulhat, hogy a többlet csomag szállítására nincs lehetőség. A többlet csomagért felárat kell fizetni. A felár függ a csomagok számától és méretétől. A gépkocsiban felejtett tárgyakért felelősséget nem tudunk vállalni, kártérítési igényt nem fogadunk be. Megtalált tárgyat 1 évig őrzünk meg.

8. nem szokványos poggyász szállításáért (amennyiben erre egyébként lehetőség van) felárat kell fizetni (pl. kerékpár, kutya, gyerekkocsi, síléc, snowboard, stb.) mely 2.000 -Ft 

9. a mindenkori árjegyzékben megadott árak kizárólag pécsi címről történő indulásra és érkezésre vonatkoznak. Más településről kért indulás esetén az árjegyzékben feltüntetett körzetek szerinti felárat kell fizetni. Bp.-i címre kért szállítás esetében a plusz kiállási díj pesti cím esetén 2.500,-Ft, budai cím esetében 3.500,-Ft. 

10. az árjegyzékben szereplő árak a Bp.-i kiállás kért időpontjához képest maximum 1.5 óra várakozást foglalnak magukban. Amennyiben bármely okból a gépkocsinak ennél többet kell várakoznia (és erre a fuvarszervezés lehetőséget ad) úgy megkezdett óránként 1.500-Ft díjat kell az utasnak az indulást megelőzően megfizetnie. Ha a gépkocsi nem tud a 1.5 óránál többet várakozni, úgy az érkező utast csak a soron következő gépkocsi tudja elszállítani, a reptérről, új gépkocsi küldésére ilyen esetben felár mellett sincs lehetőség. 

11. induláskor (címre történő kiállás esetén) a kiállási címek számától függően a visszaigazolt kiállási időponthoz képest 5-10 perces eltolódások előfordulhatnak. Amennyiben az utas a megadott kiállási időpontban nincs a megadott utasfelvételi helyen és a rendelésben megadott telefonszámon nem elérhető, a gépkocsi max. 5 percet várakozik és a többi utas érdekében tovább megy. Ebben az esetben a szolgáltatást teljesítettnek kell tekinteni és a viteldíj nem téríthető vissza, illetve meg kell fizetni.

12. érkezéskor (Bp.-i kiállás esetén) egymást követő repülőgéppel érkező utasok esetén, amennyiben a gyűjtőjáratba tervezett gépek nem késnek, 1,5 óra várakozás előfordulhat a repülőtéren. Járatkésés esetén, ha társaságunk nem tudja átcsoportosítani az utasokat ez az idő, meghosszabbodhat. Járatkésés miatti többletvárakozás miatt társaságunkat felelősség és kártérítés nem terheli. 

13. reptéri érkezés esetén az utasokat a gépkocsivezető minden esetben névtáblával várja a terminálban az érkezési oldalon. Mivel a két üzemelő terminálon (2/A,2/B) adott esetben egyszerre több érkező utas is van, így előfordulhat, hogy a gépkocsivezető nincs azonnal a terminálban, kérjük feltétlenül várakozzon a gépkocsivezető megérkezéséig a terminálon belül. 

14. a nem befolyásolható események (pl. balesetből, tüntetésből, útjavításból adódó útlezárás, előre nem látható műszaki meghibásodás stb.) következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk, azonban biztonsági útvonalakat határoztunk meg és tartalék gépkocsikat biztosítunk az ilyen események okozta késések elkerülése érdekében. 

15. menetidő régiónként eltérő az adott szolgáltató határozza meg. A menetidő figyelembe vételével kerül a kiállási időpont magadásra. A szolgáltatás teljesítése során az nem kötött és nem előre meghatározott. Szolgáltató az útvonalat minden esetben a megrendelések függvényében állítja össze, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás gyűjtőjáratos rendszerű és adott esetben többtelepülést is érint.

16. a szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért a viteldíj erejéig kártérítési felelősséget vállalunk. Nem vállalunk felelősséget abban az esetben, ha a megrendelő a reptérre érkezés idejét a repülőgép indulása előtt 1,5 órán belül határozza meg.

17. az írásban történt megrendelés és az azt követően megküldött visszaigazolás a megrendelő és a szolgáltató közötti szerződésnek miősül. 

18. a szolgáltatás kizárólag a fent feltételek elfogadásával vehető igénybe, tartalmának nem ismerete nem mentesít a benne foglaltak felelőssége alól.